Página 109 - Informe de Gestión y Cuentas Anuales de FGV-2013-VAL ok

Versión de HTML Básico

109
El missatge de sensibilització sobre els seients reservats per a les persones
amb problemes de mobilitat es transmet a través de vinils situats en les
unitats en què són protagonistes els personatges de “La paella viatja amb
metro” desenrotllats per Socarrat Studio.
Falles
Un any més, els servicis ininterromputs del metro i el tramvia que l’empresa
programa amb motiu de les festes falleres van tindre la promoció amb la
campanya “En Falles agafa el metro i arribaràs el primer” amb el disseny de
l’empresa valenciana Socarrat Studio, en què els simpàtics protagonistes in-
gredients de la paella inviten els usuaris a desplaçar-se pel suburbà.
Fogueres
Les Fogueres de Sant Joan també van tindre la campanya en el TRAM d’Ala-
cant per als servicis del tramvia i el tren-TRAM durant les festes. El lema era
“En les Fogueres de Sant Joan vine amb el TRAM”.
Tramnochador
El TRAM metropolità d’Alacant ha tingut enguany una altra campanya de pro-
moció de servicis especials nocturns amb motiu de la posada en servici del
Tramnochador els divendres i els dissabtes de juliol i agost.
12. Accions promocionals