FAQs o preguntes freqüents sobre la inscripció en Concurs-Oposició publicada en el DOGV 9886 / 05.07.2024

    1. Quin és el termini per a presentar la sol·licitud?
      El termini d’inscripció serà des del 22 de juliol del 2024 a les 15:00 h fins al 31 de juliol de 2024 a les 14:59 h
    2. Com puc inscriure’m?
      A través d’un formulari. Prem en aquest enllaç.
    3. A quins llocs de treball puc optar?
      Llocs als quals es pot optar:

      • Oficial/a d’ofici de Taller València Sud
      • Oficial/a d’ofici de Taller Machado
      • Oficial/a d’ofici de Taller Tarongers
      • Oficial/a d’ofici Taller Natzaret (Amb residència en Taller Tarongers)
      • Oficial/a d’ofici Taller El Campello
      • Encarregat/ada de Subestacions i Telecomandaments a València
      • Cap d’equip de Línia Electrificada València
      • Oficial/a Zelador/a de Línia Electrificada València
      • Muntador/a d’Instal·lacions Elèctriques i Automatismes València
        Es pot optar a un o a diversos llocs tant per a València com per a Alacant; si tens diverses opcions hauràs de prioritzar-les. L’elecció determinarà la plaça a obtindre, no admetent-se posteriors canvis d’intenció i/ d’ordre.
    4. Amb els aptes que no aconseguisquen plaça es genera una bossa?
      Sí, es generaran dos Borses d’Ocupació Temporal amb la qual es cobriran necessitats de tal naturalesa dels llocs del Grup Professional d’Oficials/as en els Blocs Funcionals de: “Tallers”, “Comunicacions”, “Instal·lacions Elèctriques i Automatismes” i “Línia Electrificada, subestacions i telecomandaments”, una en la demarcació provincial d’Alacant i una altra en la de València.
    5. He de pagar alguna taxa per a inscriure’m en la convocatòria o estic exempt?
      Per drets d’examen s’abonaran 30 € independentment del nombre de llocs al qual t’inscrigues. Este import no es retornarà, quedant exemptes del pagament, sempre que s’acredite degudament:

      • Persones que formen part de família nombrosa o monoparental, en tots dos casos de categoría especial
      • Dones víctimes de violència de gènere
      • Persones amb grau de discapacitat igual o superior al 33%
      • Persones en risc d’exclusió social
      • Persones inscrites com a demandants d’ocupació des de, almenys, un mes abans de la data en què s’inicie el termini d’admissió de sol·licituds, sempre que no perceben prestació/subsidie per desocupació.
    6. Com puntue els meus mèrits?
      En la web el propi sistema els computarà en funció de la informació que reflectisques en la instància. No oblides adjuntar la documentació requerida. Els mèrits de formació hauran de posseir-se i/o computaran fins a la data de fi d’admissió d’instàncies de la convocatòria. I els mèrits d’experiència (FGV s’encarregarà de baremar-los) computaran fins a la data d’inici d’admissió d’instàncies.
    7. He de calcular els meus mèrits per experiència en haver treballat en FGV?
      No, els mèrits per experiència no els has de calcular, seran baremats per FGV i tampoc has d’aportar cap documentació per a justificar-los.
    8. No puc adjuntar documentació a la sol·licitud Què puc fer?
      Assegura’t que els documents que estàs adjuntant té el format correcte (PDF, Jpeg, jpg o png) i també que la grandària de l’arxiu no siga superior a l’indicat.
    9. Com sé que la meua sol·licitud s’ha adjuntat correctament?
      En finalitzar el registre de la teua sol·licitud apareixerà un missatge en la pantalla informant-te d’esta circumstància i a més podràs descarregar-te un resum en format PDF juntament amb un codi de modificació que et permetrà recuperar la teua sol·licitud i poder veure-la amb posterioritat.
      També et serà confirmada la inscripció a través del correu electrònic facilitat en la instància.
    10. Al final de la meua inscripció no reb el mail de confirmació de la inscripció o no m’apareix resum. Què puc fer?
      • En cas de no haver rebut el e-mail de confirmació, revisa la teua carpeta SPAM
      • En cas de no haver obtingut el resum en PDF en la pantalla final, comprova que has rebut un e-mail amb el resum i un codi.
    11. Puc modificar la meua sol·licitud?
      Si, pots modificar-la, però exclusivament dins del termini de presentació de sol·licituds. Per això, hauràs d’introduir el codi de modificació que se t’haurà proporcionat en finalitzar el procés d’inscripció i seleccionar “Recuperar sol·licitud”.
    12. Una vegada finalitzat el termini d’admissió, puc consultar la meua sol·licitud?
      Si, pots consultar-la tantes vegades com ho necessites utilitzant el codi de modificació que es crea en realitzar la sol·licitud, però ja no podràs realitzar cap tipus de canvi en ella.