FAQs Inscripció en Borsa d’Ocupació Temporal publicada en el DOGV el 17/10/22

  1. Quin és el termini per a presentar la sol·licitud?
    El termini d’inscripció serà des del dilluns 24 d’octubre de 2022 a les 00.00 hores fins al diumenge 30 d’octubre de 2022 a les 24:00 hores.
  2. Com puc inscriure’m en la Borsa?
    A través del enllaç que es publicarà en www.fgv.es en el moment d’obertura del termini d’inscripció.
  3. A quins llocs de treball puc optar?
    Pots optar a llocs de treball de Regulador/a de Lloc de Comandament, Cap/a de Circulació i Maquinista.
  4. Quantes Borses es generaran?
    Dues Borses d’Ocupació, una per a la demarcació provincial de València i una altra per a Alacant.
  5. Puc optar a diversos llocs?
    Sí, pots optar a qualsevol d’ells i en qualsevol de les demarcacions.
  6. He de pagar alguna taxa per a inscriure’m en la convocatòria?
    No, no hi ha cap taxa de pagament per a poder participar en la convocatòria.
  7. Com puntue els meus mèrits?
    El sistema d’inscripció permetrà l’autobaremació de mèrits. En la web el propi sistema els computarà en funció de la informació que reflectisques en la instància.
  8. De quina manera puc inscriure una titulació addicional com a mèrit en la convocatòria?
    Perquè una titulació puntue com a mèrit, has d’introduir-la en l’apartat “Mèrits”, independentment que l’hages presentada com a requisit.
    A continuació exposem una sèrie d’exemples:

    • Si una persona introdueix el seu títol de Batxillerat en l’apartat “Requisits”, haurà d’introduir el seu títol de Cicle Formatiu de Grau Superior en l’apartat “Mèrits” perquè aquest li puntue.
    • Si una persona introdueix el seu títol de Cicle Formatiu de Grau Mitjà en l’apartat “Requisits”, haurà d’introduir el seu títol de Cicle Formatiu de Grau Superior en l’apartat “Mèrits” perquè aquest li puntue.
    • Si una persona introdueix el seu títol de Cicle Formatiu de Grau Superior en l’apartat “Requisits”, haurà d’introduir un altre títol diferent de Cicle Formatiu de Grau Superior en l’apartat “Mèrits” perquè aquest li puntue.
    • Si una persona introdueix el seu títol universitari en l’apartat “Requisits”, haurà d’introduir el mateix títol en l’apartat “Mèrits” perquè aquest li puntue.
  9. No puc adjuntar documentació a la sol·licitud. Què puc fer?
    Assegura’t que els documents que estàs adjuntant tenen el format correcte (.pdf, .jpg o .png) i també que la grandària no siga superior a 500 Kb.
  10. Com sé que la meua sol·licitud s’ha realitzat correctament?
    En finalitzar el registre de la teua sol·licitud apareixerà un missatge en la pantalla informant-te d’aquesta circumstància i a més podràs descarregar-te un resum en format PDF juntament amb un codi que et permetrà visualitzar-la amb posterioritat. També et serà confirmada la inscripció a través del correu electrònic facilitat en la instància.
  11. En finalitzar la meua inscripció no he rebut l’email de confirmació de la inscripció o no m’apareix el resum, què puc fer?
    • En cas de no haver rebut l’email de confirmació, revisa la teua carpeta SPAM.
    • En cas de no haver obtingut el resum en PDF en la pantalla final, comprova que has rebut un e-mail amb el resum i un codi.
  12. Puc modificar la meua sol·licitud?
    Sí, pots modificar-la però exclusivament dins el termini de presentació de sol·licituds. Per a això, hauràs d’introduir el codi que se t’haurà proporcionat en el procés d’inscripció.