ENTREVÍAS
36
5
està en condicions de garantir la prestació del servici
i el manteniment d’instal·lacions i material mòbil ade-
quat. A esta quantitat cal sumar les aportacions anuals
al finançament del deute.
Nou marc de gestió
Esta nova relació contractual proporciona a FGV un
marc de gestió autònom i flexible que permet una ges-
tió empresarial àgil i competitiva. L’objectiu és oferir un
transport segur, eficient, fiable i de qualitat.
D’esta manera, FGV es compromet a desenrotllar un
pla de servici en què s’establixen els servicis de trans-
port a realitzar i la previsió de viatgers a transportar,
amb uns nivells de seguretat fixats pel seu Sistema de
Gestió de la Seguretat (SGS) i de qualitat segons la
norma UNE-EN 13816.
Este contracte inclou al seu torn una política de Respon-
sabilitat Social Corporativa (RSC) respecte de la mateixa
empresa, el seu entorn i la societat i que es fa efectiva
a través d’un compromís social per a desenrotllar una
gestió responsable i transparent, un compromís a favor
de la sostenibilitat i l’ètica empresarial.
D’esta manera, es pretén que FGV siga capaç d’incre-
mentar la seua rendibilitat social des del punt de vista
econòmic, social i mediambiental, i garantir una mobilitat
sostenible en el seu àmbit d’actuació.
La gestió del contracte programa es realitza a través
d’una comissió de seguiment (Generalitat-FGV) que pot
establir variacions sobre el document inicial.
AVANTATGES PER A L’EMPRESA
///
Des del punt de vista de les inversions, l’empresa té,
gràcies al contracte programa, una previsió que permet
millorar-ne la planificació en la millora d’infraestructures
i servicis. L’aportació prevista durant este període és de
20 milions anuals.
En concret, l’any 2014 les inversions pressupostades
permetran executar en Metrovalencia les obres de se-
nyalització, comunicacions i energia de l’ampliació de
la Línia 5 a Riba-roja, l’ampliació dels tallers Machado,
la renovació dels tramvies més antics i la millora de la
superestructura del tram subterrani de la Línia 1.
En el TRAM d’Alacant, entre les actuacions a realitzar,
es troba la renovació de la infraestructura i material mò-
bil de la Línia 9 (Benidorm-Dénia) del TRAM d’Alacant
i l’adequació dels tallers del Campello perquè puguen
acollir els trens dièsel de l’esmentada Línia 9.
INVERSIONS EN LA XARXA
EN UN
013-2017
//
CONTENCIÓ DE L’ENDEUTAMENT
//
S’OBTÉ EL FINANÇAMENT ADEQUAT
PER A L’EXPLOTACIÓ
//
HI HA OBJECTIUS I COMPROMISOS A
COMPLIR PER AMBDÓS PARTS
//
ELS GASTOS, INVERSIONS I
FINANÇAMENT ESTAN TANCATS AMB
CARÀCTER PLURIANUAL
//
ES GARANTIX L’ESTABILITAT I EL FUTUR
DE L’EMPRESA