• L’empresa realitzarà abans de cap d’any una oferta pública d’ocupació de 15 treballadors per a posar fi a situacions d’interinitat
  • S’aprova l’Avantprojecte de Pressupost per a 2018
  • FGV modifica el seu organigrama amb canvis que afecten les àrees de Gestió, Recursos Humans i Servicis Jurídics

El Consell d’Administració de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), presidit per la consellera d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, María José Salvador, ha aprovat hui realitzar, en l’últim quadrimestre de l’any, una oferta pública d’ocupació per a cobrir 15 places per a tallers de València, maquinistes i factors de circulació d’Alacant, corresponents a la Taxa de Reposició, per mitjà del corresponent concurs públic. La convocatòria, que es publicarà en el Diari Oficial Generalitat Valenciana, no comporta noves incorporacions, sinó que persegueix posar fi a situacions d’interinitat.

En compliment del que estableixen els Estatuts de l’Entitat s’ha aportat al Consell d’Administració celebrat l’Avantprojecte de Pressupost per a 2018, seguint les normes establides en l’Orde 5/2017 de 26 de juny de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic. El dit avantprojecte ha sigut elaborat a partir de les estimacions contingudes en el Projecte de Contrato-Programa entre la Generalitat Valenciana i FGV corresponent al període 2017-2021 subjecte a les premisses, d’una banda, de garantir la seguretat i qualitat en el transport encomanat a l’entitat, i d’un altre, d’aplicar la racionalitat més gran pressupostària possible.

Així, s’aprova una proposta d’inversió de 50,668 milions d’euros destinats principalment a l’execució de treballs i actuacions d’ampliació, renovació i adequació de la Línia 9 d’Alacant; adquisició de material mòbil per a aquesta línia; execució del túnel de la Serra Grossa a Alacant; execució de la fase I del Tram Sud de la futura T2 de València. A més, també s’aproven les actuacions necessàries per a la renovació i reposició d’instal·lacions fixes ferroviàries i de seguretat de la resta de les línies, a fi de garantir la prestació del servici de transport de viatgers en els nivells de qualitat i seguretat necessaris.

Organigrama

D’altra banda, el Consell d’Administració de FGV ha aprovat realitzar ajustos en l’organigrama de l’empresa, que afecten les àrees de Gestió, Recursos Humans i Servicis Jurídics. Els canvis derivats d’estos ajustos es materialitzaran en les pròximes setmanes.